Alla inlägg under juli 2011

Av Ella & Natasja - 30 juli 2011 23:34

Här är bilderna som jag tog när natasja hoppade lite sist!bilderna är tagen med min canon eos 1000d och med ett sigma 18-50!

 

en bild på "linskyddet" xd!


         

inte så många,men, det var nog allt 

hejjsvejjs

/E

:)

Av Ella & Natasja - 30 juli 2011 22:52

idag har jag varit med allis,hon kom efter att jag hade ätit :)!vi badade och gjorde lite allt möjligt.det var nice!Ikväll åt jag kantareller, MUMS :D!bilderna från när natasja red i torsdags kommer i kväll hon hoppade lilla zandris!

hejjsvejjs

/E

Av Ella & Natasja - 29 juli 2011 16:00

förlåt för dålig uppdatering. men i förrigår och igår så var jag på sjön, det var nice :)! vi har ingen båt som man kan sova i så vi har vart där på dagen, det har varit riktigt bra väder! vi var på sjän idag med, inte alls lika fint det regnade ._.' ! men nu ska jag göra mig i ordning lite, jag ska med natasja till stallet!jag tar nog med mig kameran, så det blir nog någraa bilder som kommer ut sen :)!

hejjsvejjs  

/E

Av Ella & Natasja - 26 juli 2011 21:03

förlåt för dålig uppdatering men jag har vart i uddevalla idag, därför jag jag inte kunnat blogga! när vi kom till uddevalla så fiskade vi krabbor,hehe det gick väll ganska bra. sedan åkte vi in till stan och fikade , det ver gött. När vi hade gjort det åkte vi till ett ställe som man kunde bada på, det var nice! fast saltvatten, ysch! När vi hade gjort det så åkte vi hem! 


/E

Av Ella & Natasja - 25 juli 2011 23:23

nu har jag och natasja tittat klart på titanic. Spännande och sorglig ;)!I eftermiddag gjorde jag typ ingenting. jag blev filmsugen så jag frågade natasja och hon kunde. fast först hängde jag med hon till stallet som jag skrev i tidigare inlägg. När vi hade åkt hem från stallet så gjorde vi oss iordning och skulle hyra filmen. men det var rea på titanic så då köpte vi den istället. så mycket mer har jag väll inte att säga. får se vad jag hittar på imörrn :D


/E

Av Ella & Natasja - 25 juli 2011 20:35

Sitter här med bästa Ella och ska se på Titanic. kommer nog bli en massa tårar ;) har köpt chips, popcorn, toblerone och läsk. Riktigt gött ska ni veta :)


/N&E

Av Ella & Natasja - 25 juli 2011 16:55

Nu sitter jag i ridhuset och kollar på Natasja när Natasja skrittAr av Zandra efter en dressyrlektion.Zandra gillar mig så mycket *hosthost* att hon springer på mig ;). Ikväll ska vi hyra film vi uppdaterar då :D/E

Av Ella & Natasja - 24 juli 2011 23:08

Nu har jag ätit och tatt det lugnt en stund efter att ha vart med Natasja i stallet. Just nu sitter jag med en kopp vaniljtee framför datorn (L). Jag satte precis ner mitt marsvin teddy efter att ha gett han litte kvällsäpple :D!Bilder på han kommer någon annan dag, hans bässtaste kompis lilla gurkan (ja han hette så) var vi tvugna och avlilva för någon vecka sedan :(.Aja nog om det.

Vi cyklade till stallet.Sen så gjorde vi det vanliga och natasja red :). Det blev markarbete med några bommar och små skutthinder ;) Lilla Zandra som ponnyn heter är en bästämd men ursöt liten tjej som är en b-ponny. Här kommer lite bilder från när vi red. Bilderna är tog jag med min canon eos 1000D och natsjas objektiv som är ett fast EF 50/1.8  :)


                   

Det var bilderna från träningen det ;)

Oseriösa bilder från när vi tog bort bommarna hehehe...

   



När Natasja skulle tränsa av så blev det lite fel...hahah

 

Natsja gicck iväg prblemet var bara att tränset inte ville följa med eftersom att tyglarna satt fast i grimskafftet.Ibland fattar jag inte hur hon lyckas...


Det var nog allt :D

/E

Presentation

Vi är två tjejer som rider och älskar ponnis ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards