Alla inlägg under augusti 2011

??

Av Ella & Natasja - 23 augusti 2011 21:41

när jag kom hem från skolan idag så gkorde jag inte så mkt, satte mig lite vid datorn och sådära. sedan var det dags för klippning ;) jag ska ju spara ut håret. så då klippte vi lite så att det blv tjockare, fast det är fortfarande lite uppklippt! så nu är det bara att vänta på att det ska växa ut. imorgon blir det skolfoto  . det blir nog bra, men vi slutar tjugo över tre tror jag  ...


    dream to the dreams come true 

/E

Av Ella & Natasja - 22 augusti 2011 19:34

nu har jag precis ätit lite.inan det så var jag med johanna på stan  ! Vi gick och kollade lite johanna köpte en tröja på h&m! båda köpte också ver sitt pennfodral.båda gillade de så det blev likadana! här kommer bilder på penfodralet, inte så intressant kankse menmen.

       

De var dem det xd. det var i alla fall väldigt sköjj :)!

sen får ni ju inte glömma att rösta på min bild så är ni supersöta  :

http://sarasmatkasse.se/tavlinsbidrag-ella-arlid-henriksson-lidkoping-rosa-himmel

tack o hejj :)

/E





Av Ella & Natasja - 22 augusti 2011 14:36

Tjatja :D

Fösta dagen i skolan avklarad. Ny skola, ny klass och nya lärare. Allt gick bra och jag tror inte jag kämde ut mig allt för mycket. Lite måste man ju ändå ;P

Som Ella skrev i tidigare inlägg så slutade vi tidigt idag och har sovmorgon imorgon. Gött :) Sitter nu och pluggar tyska. Underskåpen är ganska låga men inte farligt jobbiga. Fast hade man valt hade det ju blivit ett överskåp XD

/N

Av Ella & Natasja - 22 augusti 2011 14:12

hemma från första skoldan! det gick riktigt bra, det var faktiskt ganska rolig  . men det kommer väl bara bli tråkigare.. slutar tidigast tjugo övr två...härligt! fick underskåp också. har inte riktigt fattat varför alla klagar på det. men nu fattar jag ._.! imorgon bärjar vi fem i nio  ! det blr nice! har ingen bild, tyvär.

vi höres ;)!

/E

:)

Av Ella & Natasja - 21 augusti 2011 20:21

Förlåt för att det inte har blivit så mycket bloggande har helt enkelt blivit en liten bloggpaus för oss båda ;) Men nnu när skolan börjar ska vi komma igång igen. happ, imorgon börjar skolan... det blir la lite sköjj ändå eftersom det blir ny skola nämligen dalängen! blir nog bra. jag har inte gjort så jättemycket nu de sista dagarna på sommarlovet. jag var med kajsa och cornelia i två dagar jag fotade när de hoppade b.la och så red jag ju Hugo kajsas underbara b-ponny som jag brukar hjälpa till med och rida.

här kommer bilder:    

Underbart söt ponny va? Aja det var nog allt för denna gången bloggar imorgon igen tror jag!


/E

Av Ella & Natasja - 8 augusti 2011 20:19

Hej!

sitter här med ella och inte gör så mycket :) Vi har precis ätit ellas mammas suuuuuuuuuuupergoooooooooooooda jordgubbspaj "smask". Sorry tt vi inte bloggat så mycket det sista p.g.a att Ella har varit ute mycket på sjön och jag har varit i småland och  tittat på bl.a New Forest Mästerskapen/SM i Vetlanda 2011.

Köpte massa saker där bl.a

*En Pin där det står "New Forest föreningen"

Oj nu flabbar Ella på sig eftersom hon ligger uppochner i sängen och tappar mobilen i ansiktet. En sikund efter det så frågar hon om hon fått en bula. Jajaja vad kan man säga om min lilla Ellabella. Nu på står ella att det är fel på hennes ögon också. Kommer flabba på mig heela livet ut. Detta kommer du inte få glömma Ella ;)

Jo nu återgår vi till shoppinglistan.

*En pikétröja där det står NF Föreningen

*En annan tröja där det står NF mästerskaper 2011 "Jag var där"

och lite till.

Pusshejj :)

/N

Presentation

Vi är två tjejer som rider och älskar ponnis ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards