Alla inlägg den 3 november 2011

Av Ella & Natasja - 3 november 2011 22:10

nu hade jag och Natasja tänkt börja blogga igen!! vi kommer att försköka skriva minst ett inlägg per dag. så nu måste ni läsa varje dag !! kommentera, fråga gör vad ni vill så kommer vi att skriva om våran vardag  med text oxh såklart bilder.

idag då: HÖSTLOV i mitt hjärta säger jag bara. idag så har ja vart på ullared med sockerbruket (Y).var där med Natasja, Kajsa, Bianca, Cassandra m.m såklart blev det en hel del schoppande. jag lägger ut bilder på dem i morgon. En del hästgrejer, hugo fick en padd, lädergrimma och refläxer (ben) . Sen köpte jag ridkläder, parfym, nagellack m.m ni får se i morgon. såklart försvann cassandra så jag och kajsa fick gå till kundtjänst som ropade ut i högtalaren hahhaha." kan cassandra komma till kassan. kajsa och ella väntar" japp så kan det gå...


 

en bild från ingen stanns,,


/E


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är två tjejer som rider och älskar ponnis ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards