Alla inlägg den 5 november 2011

Av Ella & Natasja - 5 november 2011 22:05

Sitter här och går igenom allas aker som sak vara klart till cm-hoppningen imorrn, men nu tror jag att jag har koll på det :) !! Nu fattas det bara att jag och Sally är på humör så ska detta nog gå bra!!Så imorrn blir det inget bloggande för min del, föruton eftermiddag/kväll. Då berättar jag hur det gick! Det var en lyckad spökafton tror att jag skrämde liver ur några med min fula mask    ! det var ett komstant skrikande i ridhuset.... Komentera ett lycka till ??


 


Jag i vår/sommras med bruten arm och allt, bilden talar för sig själv... ;)


/E


Av Ella & Natasja - 5 november 2011 09:22

tjenare!

Vi fick en fråga om vi var dressyr ryttare elr hopp ryttare, vilken ras och kategori vi rider. Så jag tänkte berätta lite om det. Jag själv skulle nog att jag är hoppryttare. Jag tävlar ju bara i hoppning (har aldrig tävlat i dressyr ) och älskar det. jag ska ju självklart vara med på cm-hoppningen på lrk nu på söndag, på Sally (Y). Men när jag tar grönt kort nu till lvintern hade jag tänkt att börja tävla dressy, för ingen dressyr ingen Bra hoppning, elr hur ? annars så rider jag ju på LRK och då är det ju från b-d ponny. och så har de ju hästar också. Sen rider jag ju kajsas b-ponny Hugo som är hur göllig som helst. han är ett gotlandsruss och 13 år (nästan helt säker ;) ). det var svaret på den frågan!! här kommer bilder på mig och hugo, jag har nog redan lagt ut en av dem men ändå.

   


nu kom jag precis hem från skara hästsport. jag kollade efter ett parr shaps i läder och hittade ett par. jag tänkte ha ett par mountinhorse men hittade inte i min storlek, så det fick bli ett par andra. ikväll ska jag till lrk ( jag är ju med i u-sek) och vi ska fixa en "halooweenkväll".


/E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är två tjejer som rider och älskar ponnis ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards